بیلبورد و تبلیغات محیطی:

بیلبورد ها سازه های غول پیکری هستند که نمایانگر پوسترهایی بزرگ از محصولات و یا خدمات کمپانی ها و شرکت ها می باشند.

این بیلبوردها با دقت در نقاط پر تردد نصب میشوند که به صورت مداوم در دید عموم قرار بگیرند. هنگامی که در روز چندین بار برند شما و یا محصول شما دیده شود قطعا تاثیرش را در ناخودآگاه افراد خواهد گذاشت بدین صورت که وقتی بین شما و رقبایتان قرار است انتخابی داشته باشند ذهنیت آنها به خاطر تکرار دیداری که از برند شما داشته اند ناخود آگاه شمارا انتخاب خواهند کرد.

مشاهده نمونه کار

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام تجمعی از اقدامات و فعالیت‌ها در زمان مشخص برای دستیابی به یک هدف از پیش تعیین شده و خاص است که در اینستاگرام اجرا و پیاده سازی می‌شود و سرعت بازدهی فعالیت‌های تبلیغاتی را بیشتر می‌کند. معرفی محصولات یا خدمات جدید، دسترسی به مشتری‌های جدید و البته وفادار و معرفی بیشتر و بهتر برند یا نام تجاری در میان مصرف‌کنندگان و یا حتی مخاطبان از جمله اهدافی هستند که استفاده از کمپین اینستاگرامی دست‌یابی به آن‌ها را ممکن می‌کند.

مشاهده نمونه کار

کمپین تبلیغاتی توییتر

کمپین تبلیغاتی توییتر تجمعی از اقدامات و فعالیت‌ها در زمان مشخص برای دستیابی به یک هدف از پیش تعیین شده و خاص است که در توییتر اجرا و پیاده سازی می‌شود و سرعت بازدهی فعالیت‌های تبلیغاتی را بیشتر می‌کند. معرفی محصولات یا خدمات جدید، دسترسی به مشتری‌های جدید و البته وفادار و معرفی بیشتر و بهتر برند یا نام تجاری در میان مصرف‌کنندگان و یا حتی مخاطبان از جمله اهدافی هستند که استفاده از کمپین توییتری دست‌یابی به آن‌ها را ممکن می‌کند.

مشاهده نمونه کار

ریپورتاژ خبری

ریپورتاژ خبری یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات اینترنتی است که امروزه بسیار از افراد از آن استفاده می‌کنند. رپورتاژ خبری در حقیقت متن‌های هستند که هدف اصلی آن معرفی محصولات و کسب و کار‌های مختلف به صورت غیرمستقیم به مخاطبان و مشتریان است. امروزه تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی بسیار تاثیرگذارتر خواهند‌بود. تبلیغات رپورتاژ نیاز به هزینه کم‌تری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد..

مشاهده نمونه کار

ریپورتاژ تلگرام

ریپورتاژ تلگرام تجمعی از اقدامات و فعالیت‌ها در زمان مشخص برای دستیابی به یک هدف از پیش تعیین شده و خاص است که در بستر تلگرام توسط کانال های پربازدید انجام می شود و سرعت بازدهی فعالیت‌های تبلیغاتی را بیشتر می‌کند. معرفی محصولات یا خدمات جدید، دسترسی به مشتری‌های جدید و البته وفادار و معرفی بیشتر و بهتر برند یا نام تجاری در میان مصرف‌کنندگان و یا حتی مخاطبان از جمله اهدافی هستند که استفاده از ریپورتاژ تلگرامی دست‌یابی به آن‌ها را ممکن می‌کند.

مشاهده نمونه کار