مدلسازی و طراحی سه بعدی

مدلسازی سه بعدی یعنی ساخت مدلی سه‌بعدی از اشیاء زنده یا بی‌جان در محیط گرافیک رایانه‌ای در مدل سازی سه بعدی از پروژه مورد نظر یک نمونه کامپیوتری ساخته می‎شود و در آن تمامی خصوصیات و جزئیات مطلوب پروژه برای مشاهده، بررسی و نمایش نشان داده می‎شود. از این مدل سه بعدی جهت ایجاد متریال تبلیغات مانند عکس محصول، بیلبورد، کاتالوگ و تیزر استفاده می شود.

مشاهده نمونه کار

طراحی کاتالوگ

طراحی و چاپ کاتالوگ موضوعی مهم است که بر خروجی کاتالوگ رسیده به دست مشتری و مخاطب موثر بوده و برندسازی را بهتر از گذشته انجام می دهد. باید گفت که با طراحی یک کاتالوگ تمامی اطلاعات لازم و مهم از یک محصول را در قالب یک مجموعه کامل (براساس نیاز مشتری مخاطب) در خود پوشش داده و با ایجاد راهی برای مقایسه مدل ها مختلف یک محصول، به مشتری کمک می کند تا به راحتی براساس نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب کرده و تهیه نماید. از طرفی در کنار برندسازی براساس تنوع محصولات با کاتالوگ زیبا تصویر خوبی از بند در ذهن مخاطب جای می گیرد.

مشاهده نمونه کار

گوگل ادز

گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به رویت مشتریان می رسانند.
در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می‌کند تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه‌ای را وارد می‌کند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد.

مشاهده نمونه کار

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول یا خدمات می باشد. عکاسی صنعتی هم می تواند از محصول باشد و هم از محل مانند کارخانجات یا سازمان ها
به بیان ساده تر عکاس صنعتی وظیفه اش این است که نمای کاملی را از کالا برداشت کرده و جهت ارائه به مشتری به کارفرما ارائه کند ُ در این شاخه همانگونه که بیان شد هدف تنها یک چیز است : نمایش کامل و واضح کالا از زوایای مختلف و زیبا.

مشاهده نمونه کار

طراحی لوگو

لوگو یک نشانه‌ی گرافیکی است که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی شود. این نشانه گرافیکی به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند. طراحی یک لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد.

مشاهده نمونه کار

تولید پادکست

به زبانی بسیار ساده، مجموعه‌¬ای از محتواها و فایل¬‌های صوتی دیجیتال که در اینترنت منتشر می¬‌شوند و از طریق پخش کننده‌¬های دیجیتال، تلفن همراه و یا کامپیوتر قادر به پخش شدن هستند را پادکست (Podcast) گویند. پادکست‌¬ها معمولاً به صورت سریالی منتشر می¬‌شوند و کاربرها می‌¬توانند آن¬ها را دنبال کنند و از مطالب جدید آن باخبر شوند. اصطلاح پادکست می‌¬تواند برای مجموعه فایل‌¬های صوتی دیجیتال که در شبکه‌¬های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌¬شوند نیز به کار رود.

مشاهده نمونه کار

طراحی ست اداری

یکی از مهم ترین ویژگی های یک شرکت موفق، داشتن ست اداری جذاب می باشد. ست اداری هویت بصری شما را تشکیل می دهد؛ به همین دلیل هنگام طراحی آن باید توجه ویژه ای به تک تک پارامترهای موجود داشته باشید.
اصول طراحی ست اداری مجموعه ای از نکاتی درباره طراحی و چاپ ست اداری است. به کارگیری درست این نکات هنگام طراحی اقلام ست اداری تاثیر مثبتی روی تبلیغ شرکت و کسب و کار و افزایش فروش می گذارد. طراحی ست اداری استاندارد باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند به راحتی ارتباط بین محصول با مشتری شکل دهد.

مشاهده نمونه کار

تدوین استراتژی و تولید محتوا

بازاریابی محتوایی زیرمجموعه‌ای از بازاریابی دیجیتال است که در آن از تولید محتوای الکترونیک برای رسیدن به اهداف بازاریابی استفاده میشود. حالا این اهداف میتواند بسته به نوع کسب و کار متفاوت باشد. هدف از تولید محتوا، درگیر کردن مخاطب و به نوعی هدایت آنها به سمت اقدامی است که ما را به سودآوری می‌رساند. در بازاریابی محتوایی و برای تدوین استراتژی محتوا باید از محتوایی استفاده شود که برای مخاطب مورد نظر ما جذاب باشد و به نیاز یا سوالی که در ذهن دارد، پاسخ دهد. در هر کسب‌وکاری که باشید، می‌توانید محتوا را برای گسترش کسب‌وکار خود به کار بگیرید.

مشاهده نمونه کار

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت یا وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود. طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است

مشاهده نمونه کار

ساخت ویدیو و تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و … ظاهر می شود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی بیننده را در مورد محصول بر انگیزد. تیزر تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه است و اطلاعات زیادی در اختیار بیننده نمی گذارد و در واقع هدفش این است تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن بیننده را مشغول کند. در این مرحله پیامی به شما منتقل شده است اما نصفه و نیمه و اصلا نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد یا اصلا محصول چیست و چه کارایی دارد.

مشاهده نمونه کار